فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی ارزان قیمت

نظر

همان گونه که می دانید امروزه به دلیل وجود انواع ویروس های خطرناک که از طریق هوا وارد بدن می شوند و آلودگی های هوا، شما نیازمند یک دستگاه بخور هستید. در ادامه مطلب به  بررسی فواید و ویژگی های یک دستگاه بخور سرد چیست؟ خواهیم پرداخت. در فصل سوزوسرما عموم رو به سوی بخور برای رفع علایم بیماری های پاییزی و زمستانی می‌آورند و از بخور های گرم به کارگیری می نمایند و نمی دانند که فواید بخور سرد از نوع گرم آن بیشتر میباشد و راحتی تنفس را مرطوب نگه میدارد. همچنین برای بررسی قیمت و خرید انواع دستگاه بخور سرد ارزان قیمت از سایت درمان شو اینجا کلیک کنید.



شناخت با فواید بخور سرد

 
شاید تا به حالا با بخور سرد شناخت نداشته اید و از مزیت هایی بخور سرد بی اگاهی بوده اید، پس یار و همدم ما به مطالعه مزایای بخور سرد به دنبال این نوشته‌ی علمی بپردازید:

کاهش شیوع بیماری: ارتقا رطوبت هوا تا 43 درصد یا این که بیشتر، به صورت قابل توجهی بضاعت و توان ویروس‌های جانور در هوا را که سبب ساز شیوع آنفو لانزا و آنفو لانزا می‌گردد را نادر می نماید.
بهتر شدن سرفه: از فواید بخور سرد می شود به بهبود سرفه ناشی از سرما خوردگی یا این که سرماخوردگی اشاره نمود، یکی‌از طرق بهبود و معالجه سرفه کودک ها قرار دادن دستگاه بخور سرد در محل استراحت نوپا یا این که نوزاد است.
پوستی لطیف و با تازگی: هوای سرد و کم آب، موجب از فی مابین رفتن رطوبت پوست می‌گردد و همینطور منجر تسریع پروسه پیری پوست می‌ خواهد شد. بخور سرد می تواند از این اثرات مخرب پرهیز کند و پوست شمارا با تازگی و پر‌نور نگاه دارااست.

برطرف کردن کم آبی سینوس: هوای زمستانی باعث کم آبی سینوس ها می‌گردد و مقاومت تن را در مقابل باکتری‌ها و ویروس‌ها کاهش می‌دهد و خوب میباشد بدانید که از فواید بخور سرد این میباشد که در هنگام خواب سبب می‌گردد با بینی و گلوی به مراتب قابل انعطافخیس و ریلکسخیس بخوابید و بیدار گردید.
سرعت بخشیدن به فرآیند بهبود سرما خوردگیهنگامی در گیر علایم آنفولانزا و علایم آنفو لانزا و سینوزیت می شوید، مرطوب نگه داشتن مجراهای بینی و گلو، فرآیند بهبودی شما‌را سرعت می‌بخشدهمینطور علایمی مثل سرفه و عطسه ناشی از این بیماری ها را نیز معدود می نماید.



پیشگیری از تشدید بیماری خروسک: بیمارانی که به التهاب وخیم مجاری تنفسی فوقانی در گیر میباشند، همچون هنگامی که کودکی مبتلا بیماری خروسک می‌شود، می‌اقتدار از بخور سرد بهره مند شد تا از شدت پیدا کرذن بیماری خودداری نمود.
رفع گرفتگی صدا در صبح: استعمال از بخور سرد در صبح هنگام به برطرف نمودن گرفتگی صدا یاری می نماید به این دلیل‌که انگیزه این فرمان ورود هوای کم آب به تارهای صوتی شماست و بخور در این مورد بسیار اثرگذار میباشد.

امداد به بیماران آسمی: بهبود علایم بیماری هایی زیرا آسم، حساسیت و سینوزیت از منفعت های به کار گیری از بخور سرد است.
داشتن گیاهان تندرست در خانه: گیاهان توکسین را از هوا میگیرند البته آن ها در هوای کم آب فصل‌زمستان شکننده خیس میباشند. خاک آنان کم آبخیس از موقعیت معمولی میباشد و برگ‌های گیاهان پژمرده و بیمار به لحاظ می‌رسند. به کار گیری از دستگاه بخور سرد در خانه خیر صرفا به سالم و زیبایی شما یاری می نماید بلکه در داشتن گیاهان خانگی سلامت خیس نیز اثرگذار میباشد.
کاهش استرس: بخور سرد سبب ساز ساخت و ساز تازگی و کاهش استرس در افراد میشود.
محافظت وسایل چوبی: رطوبت ناشی از بخور سرد، از ساخت ترک و شکاف در وسایل چوبی، درها و گچ بری ها به انگیزه بی آبی هوا دوری می نماید، از این رو رطوبت قابل قبولی که در اثر بخور سرد ساخته شده است برای پیشگیری از شکاف میل کردن گچ دیوار و حتی راه و روش مبلمان بسیار مؤثر است.
تاثیر بخور سرد و یون منفی در گلها، گیاهان و حیوان ها خانگی : از‌آنجا‌که رطوبت نادر موجب کم آب شدن خاک گیاهان، سوراخ تناول کردن و نیز پژمرده شدن برگ گلها و گیاهان می‌گردد، به این ترتیب به کارگیری از دستگاه بخور سرد قادر است این اختلال را حل نماید و موجب شادابی و سرزندگی گیاهان گردد، ضمن اینکه یون منفی با پاک سازی هوا سبب ساخت و ساز محیطی سلامت برای گیاهان و حیوان‌ها شود.
پیشنهاد های اصلی درباره با استعمال از دستگاه بخور:
از آن جا که در بخور سرد قطرات آب در هوا دور از هم می‌ گردند قارچ‌ها و باکتری‌ها هم به یاور آب در فضای اتاق، نشر مییابد می بایست مخزن بخور سرد هر روز با آب و صابون خانگی شسته گردد. در بخور سرد مواد معدنی مو جود در آب، در هوا دور از هم می شوند بهتر میباشد مخزن آن‌ها با آب جوشیده سرد گردیده مالامال شوداعتنا داشته باشید که استعمال زمانبر بازه زمانی از بخورها به ویژه بخور گرم برای بیماران دارنده آسم آلرژیک یا این که حساسیت بینی باعث پرورش قارچ و تشدید حساسیت در آن ها میشودبه جز مزیت های بخور سرد خوب میباشد بدانید که اشکال بخورها جنبه درمانی دارا هستند و نباید سوای تجویز دکتر و به طور مداوم به وسیله اشخاص در خانه استعمال شوند، به این دلیل‌که میتواند مشکلاتی مانند پرورش قارچ را تولید نمایند.

دستگاه بخور سرد نسبت به رطوبت سازهای گرم بسیار ایمن خیس می باشند، مخصوصا هنگام به کار گیری در حوالی خردسال ها. در یک دستگاه بخور گرم، آب درون مخزن گرم می گردد و به صورت بخار آزاد میشود. آب می‌تواند بسیار گرم خواهد شد و در صورتی‌که عنصر گرما را لمس کرده یا این که به بخار مجاورت گردید، سوختگی ساخت می‌گرددهمینطور مرطوب کننده های گرم می‌توانند دمای کلی اتاق را بالا ببرند، که سبب بر هم ریختن تعادل هوایی در اطراف می گردد که ممکن میباشد برای شخص نارحت کننده باشد.

سر وصدا
دستگاه های بخور سرد (humidifierدارنده صدای کمتری می باشندبرخی از سبک های مرطوب کننده سرد دارنده خصوصیت به طور کامل بی صدا میباشند به مانند: بخورهای سرد التراسونیک.

کلاً، دستگاه های بخور سرد ارزان خیس از دیگر اشکال رطوبت ساز ها می باشند. علاوه بر این، مخارج عملیاتی برای یک رطوبت ساز سرد به جهت نبودن المان های گرمایش برای تبدیل آب به بخار و در سود مصرف برق و هزینه کمتر میگردد.


درین راستا، بخورهای سرد دارنده پخش کنندگی بهتری نسبت به بخور های گرم میباشد. بخار گرم تصمیم به بالا رفتن داراست البته بخار سرد به صورت کلیه جانبه تک تک نقاط منزل را رطوب دهی می نماید.



این به‌این عامل میباشد که در مقایسه با رطوبت سازهای گرم که در واحدهای خویش المان های گرمایشی دارااست، ایمن خیس میباشد، چون آن‌ها به صورت بالقوه برای خردسالان خطرناک باشند.